marți, 1 noiembrie 2016

MICRO-SERA SAU MINIGRADINA DE LEGUME DIN BALCON SAU DIN CURTE

MICRO-SERA SAU MINIGRADINA DE LEGUME DIN BALCON SAU DIN CURTE
imaginile le am gasit pe net si mi au parut a fi modele demne de urmat,
aceasta tehnica de gradinarit este folosita de JAMIE OLIVER,un bucatar renumit din Anglia pentru a avea legume organice pentru consum propriu.

eu inca nu am testat aceasta tehnica dar o voi face anul ce vine caci am vazut ca este foarte practica ca mod de lucru si simpla ca mod de organizare.

in special imi place ca delimiteaza foarte bine razoarele si limiteaza accesul daunatorilor subterani asupra radacinilor .

un alt mare avantaj cred eu ca este faptul ca nu se mai face risipa de material fertilizant in special turba sau orice tip de ingrasamant organic.


 
in plus se pot folosi ladite de lemn,chiar si de plastic , bidoane de plastic sau chiar borcane de dimensiuni mai mari.

in plus o microsera e un loc foarte practic de relaxare ,stiu asta din solariul pe care l-am avut ,care chiar daca era mai mult improvizat imi oferea placerea de a gradinari chiar si atunci cand afara ploua ,
 nu conteaza marimea ci doar faptul ca iti ofera placerea de a vedea si urmari cresterea unor legume cu usurinta iar ca un plus faptul ca il vei construi cu propriile maini iti va da o satisfactie enorma si o simpla albina pe care o poti fotografia pe pistilul unei flori de castravete sau rosie aduce o stare de spirit unica.
si in balconul de la bloc sau pe terasa casei poti construi rafturi mici in care sa plantezi plante aromatice sau chiar castraveti,fasole pitica si multe altele.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu